Μάθετε πως βάζουμε κωδικό ασφαλείας σε έγγραφο του Word (έκδοση 2007-2013)
Εάν θελήσετε να προστατεύσετε ένα έγγραφο που σας ανήκει το Microsoft Office Word μας δίνει την δυνατότητα να βάλουμε κωδικό ασφαλείας, ώστε να μην μπορεί να ανοιχτεί από κανένα άλλο παρα μόνο από εμας. Η διαδικασία αυτή είναι και κομμάτι της ύλης του Microsoft Office Word για το επίπεδο Expert μια από τις πολλές ενδιαφέρουσες δυνατότητες που μας παρέχει το Word και ο απλός χρήστης δεν γνωρίζει ότι μπορεί να κάνει σε ένα έγγραφο. Πάμε να δούμε πως…
1. Αφού έχεις ανοικτό το έγγραφό σου πηγαίνεις στη επιλογή αποθήκευση ως.
2. Στη συνέχεια πηγαίνεις Εργαλεία και πατάς Γενικές επιλογές.
3.Στο παράθυρο που ανοίγει (βλέπε κάτω) πληκτρολογούμε τον κωδικό που θέλουμε στο πεδίο Κωδικός πρόσβασης για άνοιγμα και πατάμε OK.
4.Θα χρειαστεί να επαληθεύσουμε τον κωδικό μας και είμαστε έτοιμοι. Κάθε φορά που θα ανοίγουμε το έγγραφο θα μας ζητάει τον κωδικό.
Τέλος πρέπει να πούμε πως η διαδικασία είναι η ίδια και για αρχεία Excel (πάντα για την έκδοση 2007) ενώ για τις εκδόσεις 2003 είναι παραπλήσια (Εργαλεία –>Επιλογές–>Ασφάλεια–>Κωδικός πρόσβασης για άνοιγμα).